Selasa, 1 Mac 2011 ? 0 Atashinchi ?
Nie adq aq ..
name die farisha !
aq syang sngat-2 tat adq aq nie ..
korng nk tau x ?
die law adq aq yg plaing comey ..
skunx umor die nk mcok 2 thun !
die dh pandai jalan , lary , cakap skit-2 jea .
hahahahaha xD
suka aq ,,heheh :)
die nie NAKAL sikit ..
nakal-2 die aq syangg die ..
hahahah xD
k law nie jea kowt ..
bye2. .






